Her har dere almanakken min som jeg bestilte fra Personligalmanakk før sommeren. Jeg bruker den både som trenings- og skoledagbok, og til alt annet jeg trenger den til. Har den med meg over alt. Nå som det er utrolig mye å gjøre på skolen tror jeg ikke at jeg hadde klart meg uten den. Må skrive ned alt jeg skal gjøre, ellers glemmer jeg det med en gang. Elsker at man kan designe den akkurat slik man vil, med farger, bilder, forskjellige bokser og egentlig alt. Jeg la også til ting som navnedager, og jobbtider for å ha ordentlig oversikt over alt. På forsiden har jeg inspirerende treningsbilder, mens på baksiden har jeg andre bilder som jeg liker veldig godt. Så det er en fin blanding.





Hva synes dere?
Har dere noe liknende?








Hei. I går var jeg jo som sagt i Karlstad med familien. Det ble ganske mange innkjøp som jeg har tenk til å vise dere i morgen. Jeg var innom Life og tittet egentlig bare litt, og da fikk jeg øye på denne drikken. Det var 2 for 1, så da kjøpte jeg den. Det var så godt at jeg ente opp med å gå tilbake for å kjøpe enda flere flasker. Om dere får øye på dem noe sted så annbefaler jeg å kjøpe dem, supergode! Jeg vet ikke om de selges i Norge, men de selges flere steder i Sverige, blant annet på Life. 

Ellers da? Dette er den 7 dagen jeg ikke er i form. Den værste dagen var for 2 dager siden, så jeg er blitt litt bedre i dag. Det ble en liten treningsrunde i dag med 15 minutter styrke og så 3.5 km med veldig rolig jogging. Jeg vet jeg bør ta det rolig når jeg er syk, men jeg føler at jeg har gjort det. 




Hei. Som dere ser over her, så gjør jeg nå som mange andre bloggere og velger å dele min treningsuke med dere. Da er det mye lettere å holde motivasjonen oppe synes jeg, samtidlig som jeg får planlagt både uka og treningen bedre. Skal prøve å gjøre det hver uke, helst på mandag. Som dere ser så var det step + styrke som sto på planen i dag, og i morgen blir det intervaller. Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal ta løpeturen min på lørdag, søndag eller begge dagene. De neste fire ukene skal jeg ikke være hjemme, så da får jeg ikke vært på Family i det hele tatt. Det betyr for min del - mer cardi og mindre styrke, men det blir bra!



 


Dag 13/21

 




Hei! Nå er jeg hjemme i Norge igjen etter en helg i Sverige. Våknet ikke før rundt 12 av meg selv i dag og spiste en god frokost. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å trene i dag, bena mine er så støle at det gjør vondt å gå, men det ble en 20 minutters løpttur ned til vannet. Jeg hater å jogge, men denne løpeturen var faktisk veldig fin. Skulle virkelig ønske jeg var en av de som likte å jogge, men det er rett og slett ille. 





Vi fikk også handlet inn sunn mat til neste uke. Det er så mye godt de har i Sverige som de ikke har i Norge (Proviva og Yoggi ♥)

 




God Morgen! I dag våknet jeg litt over 9 og lagte sunne havregryns pannekaker til frokost, Nå slapper jeg av og planlegger dagens trening. Jeg drar til Family etterpå, rett før vi drar til Sverige for å være der i helgen. Jeg håpet at pakken min fra Gymgrossisten skulle komme før helgen, men den har ikke kommet enda. Håper den er her når jeg kommer hjem igjen. Også har jeg satt sammen en liten motivasjons kollage, mest for meg selv, men kanskje den motiverer noen av dere også?






Hei! Startet dagen med en joggetur i regnet i dag, så jeg tenkte å tipse dere om sportsklokka mi. Jeg kjøpte den på Elkjøp forrige uke og har bare prøvd den tre ganger til nå, men jeg er super fornøyd med den. Når jeg løper med denne kan jeg hele tiden se hvor langt jeg har løpt, hvor fort jeg løper, kalorier, tid ++. Når du kommer hjem og kobler den til pc'n kan du se løypa du løpte og hvor fort du løpte til en hver tid. Før du løper stiller du inn klokka med høyde, vekt og alder, slik at kaloriene du forbrenner blir beregnet så nøyaktig som mulig. Det er GPS i klokka, men det følger også med en lite brikke som du har i skoen. Den første turen måler du hvor lange skritt du tar, og så brukes brikken til å måle avstanden hvis det er dårlig signal på GPS'en. Batteriet holder i ca 8 timer, men det går veldig fort å lade den opp. Klokka fungerer eller som en vanlig klokke, og den har også stoppeklokke. 

Alle løpeturene dine blir lagret på Nike+ hjemmesiden. Dine rekorder blir også lagret, slik som rasketste km, lengste løpetur, mest kalorier forbrent etc. Du kan også sette deg mål om hvor mye/langt du vil løpe, så blir du enda mer motivert. I tillegg kan du få "medaljer" ettersom du løper flere km. 


Nike+ har også en app til både iPhone og Android som er ganske bra. Du kan lese om den her. Problemet med denne appen er at GPS signalet var så dårlig at jeg ikke kunne bruke den. Derfor er jeg mye mer fornøyd med Sportsklokka. 

Håper dere likte innlegget og spørr gjerne om det er noe mer dere lurer på. Valgte å skrive om klokka fordi jeg er så fornøyd med den selv og jeg kunne ikke tenkt meg å løpe uten den. Dere kan lese mer om den her hvis dere vil det. 

 






Frida Solheim


Image and video hosting by TinyPic

Jeg er en 19 år gammel jente fra Fredrikstad, men akkurat nå bor jeg i London. Jeg går første året mitt på Middlesex University, hvor jeg tar en bachelor i Computer Science. Her vil du se antrekk, oppskrifter og andre ting som London har å by på. Følg meg gjerne på Bloglovin!


Legg meg til som venn




Instagram




Kategorier


· Blogg · Innkjøp · Inspirasjon · Kosthold og oppskrifter · LA · London Life · Middlesex University · Mote · Outfits · Skjønnhet · Steder og Reise · Trening og tips





Bloglovin'




Design







Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen må avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger på
blogg.no og annonser på bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktør for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.

hits